تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 - 17:45
کد خبر : 2569

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت

فصل تدوین-دکتر داوودی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و فرارسیدن ۶ مرداد “روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای” صادر کرد.  متن پیام دکتر داوودی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی

فصل تدوین-دکتر داوودی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و فرارسیدن ۶ مرداد “روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای” صادر کرد.

 متن پیام دکتر داوودی، رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته ملی مهارت و فرا رسیدن ۶ مرداد ” روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای ” بدین شرح است :

خانواده پر تلاش آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

با سلام و تحیات

در سال جهش تولید، بی شک گسترش نهضت توسعه آموزش های مهارتی و توانمندسازی منابع انسانی می تواند راهگشا باشد. چراکه تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت می تواند زمینه ساز اشتغال مولّد برای جوانان کشور و به تبع آن توسعه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم شود.

همه ساله ۳۱ تیرماه لغایت ششم مرداد در سازمان آموزش فنی و حرفه ا ی کشور به نام هفته مهارت و کارآفرینی و اختصاص ششم مرداد به روز ملی؛ مهارت و ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، گرامی داشته می شود.

اینجانب و همکارانم به عنوان نمایندگان و خدمتگزاران مردم شریف تبریز و سایر شهرهای استان در مجلس شورای اسلامی، بر خود واجب می دانیم تا ضمن تبریک و شادباش این ایام به تک تک شما تلاشگران در عرصه مهارت آموزی استان، از تلاشهای شما عزیزان قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال موفقیت و پیشرفت همه جانبه کشور عزیزمان ایران اسلامی را خواستاریم.

دکتر داوودی
رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی
و نماینده مردم شریف شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.