تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 12:54
کد خبر : 1275

ثبت بیش از ۹۵ درصد مشترکان فعال در سامانه‌ی پیامکی شرکت توزیع نیروی برق تبریز

ثبت بیش از ۹۵ درصد مشترکان فعال در سامانه‌ی پیامکی شرکت توزیع نیروی برق تبریز

فصل تدوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و همراهی مشترکان عزیز در اجرای طرح ملی قبض سبز و حذف فیزیکی قبوض برق از ابتدای مهرماه سال‌جاری، از ثبت بیش از ۹۵ درصد مشترکان فعال در سامانه‌ی پیامکی این شرکت خبر داد. به گزارش خبرنگار ما؛ مهندس عادل کاظمی

فصل تدوین- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت و همراهی مشترکان عزیز در اجرای طرح ملی قبض سبز و حذف فیزیکی قبوض برق از ابتدای مهرماه سال‌جاری، از ثبت بیش از ۹۵ درصد مشترکان فعال در سامانه‌ی پیامکی این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما؛ مهندس عادل کاظمی افزود: صورتحساب برق مصرفی در دوره‌ی جاری با اطلاعات کامل مصارف و بدهی‌ها به مشترکان ثبت شده ارسال شده است.

کاظمی همچنین از سامانه‌ها و لینک‌های متعدد پیش‌بینی شده جهت تسهیل در پرداخت خبر داد و گفت: مراجعه به سایت شرکت توزیع به آدرس WWW.TOZTAB.IR، اپلیکیشن آسان پرداخت با امکان دریافت از اپلیکیشن بازار و google play، و همچنین اپلیکیشن سکه به‌پرداخت بانک ملت با امکان دریافت از سایت بانک ملت، اپلیکیشن بازار و google play از جمله راه‌های پرداخت غیرحضوری قبوض برق هستند.

به گفته‌ی وی، اپلیکیشن تاپ با امکان دریافت از سایت بانک پارسیان، اپلیکیشن بازار و google play، اپلیکیشن کیپاد با امکان دریافت از سایت بانک پاسارگاد، اپلیکیشن بازار و google play و اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران که از سایت شرکت توانیر نیز قابل دریافت است دیگر راه‌های پرداخت غیرحضوری قبوض برق می‌باشند.

وی همچنین وب‌سایت www.saapa.ir، استفاده از کدهای دستوری #۱۵۲۱*۷۳۳* و #۱۵۲۱*۷۴۱*، مراجعه به دستگاه‌های خودپرداخت و پوز را از دیگر راه‌های پرداخت غیرحضوری قبوض برق عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز دفاتر پیشخوان و کارگزار ICT روستایی را راه‌های دیگر پرداخت قبوض برق دانست و در پایان خاطرنشان کرد: اگر برخی از سالمندان یا بی‌سوادان و یا کسانی که تمایل یا امکان پرداخت صورتحساب خود از هیچ‌یک از روش‌های عنوان شده را ندارند، می‌توانند شناسه‌ی قبض خود را در اختیار فردی معتمد مانند فرزند و بستگان قرار دهند و از آنها برای پرداخت قبض کمک بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.