تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 21:26
کد خبر : 1311

کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به یاری هموطنان زلزله زده می شتابند

کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی به یاری هموطنان زلزله زده می شتابند

  فصل تدوین-با دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر امداد رسانی فوری به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود. به گزارش خبرنگار ما

 
فصل تدوین-با دستور ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر امداد رسانی فوری به هموطنان زلزله زده استان آذربایجان شرقی کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی نیز در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ در پی حادثه ناگوار زلزله در استان آذربایجان شرقی یعقوب نماینده، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی ضمن ابراز همدردی صمیمانه با هموطنان وآسیب دیدگان این حادثه تلخ و مصیبت‌ بارگفت: کارکنان خدوم اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این حادثه ناگوار و تلخ، قطعا در کنار هموطنان زلزله زده خواهند بود.
یعقوب نماینده، طی تماس تلفنی با روسای مراکز میانه و سراب با اطمینان از سلامتی همکاران این مراکز، دستورات لازم مبنی بر کمک رسانی هر چه سریعتر سایر مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان را صادر کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، با اشاره به دستور ویژه وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین پیام رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر امدادرسانی فوری به هموطنان زلزله زده، از تجهیز و آماده سازی نیروهای فنی برای اعزام و کمک به هموطنان زلزله زده و جمع آوری کمک های نقدی توسط همکاران این اداره کل خبر داد.
روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این ضایعه تأسف بار را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض نموده و ضمن اظهار همدردی با مصیبت زدگان و داغدیدگان، از پیشگاه حضرت حق، برای تمامی جان باختگان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت الهی و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.