تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اردیبهشت 1399 - 15:32
کد خبر : 2215

راه اندازی سامانه احکام کارگزینی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه

راه اندازی سامانه احکام کارگزینی کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه

مهرتبریز- به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری پرسنل ،کلیه احکام کارگزینی کارگران و کارمندان در کمیته ویژه ای مورد بازنگری و ارتقاء قرار گرفته و در سال جدید اعمال  و اقدام خواهد گردید. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  مهندس ایمان غنی زاده سرپرست این شرکت با عنوان این مطلب افزود: به منظور

مهرتبریز- به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری پرسنل ،کلیه احکام کارگزینی کارگران و کارمندان در کمیته ویژه ای مورد بازنگری و ارتقاء قرار گرفته و در سال جدید اعمال  و اقدام خواهد گردید.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛  مهندس ایمان غنی زاده سرپرست این شرکت با عنوان این مطلب افزود: به منظور ایجاد انگیزه و افزایش بهره وری  پرسنل خدوم شرکت به استناد قانون کار ، کلیه احکام کارگزینی کارگران و کارمندان در کمیته ویژه ای مورد بازنگری و ارتقاء قرار گرفته و با اولویت نسبت به همکارانی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند در سال جدید اعمال  و اقدام خواهد گردید.

 غنی زاده در ادامه تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، افزایش رفاه و انگیزه در بین کارکنان و یکسان سازی مشاغل و برخورداری تمامی پرسنل از مزایای طرح طبقه بندی می باشد تا همکاران در ازای وظایف محوله و سهمی که در توسعه شرکت دارند به آنها پرداختی صورت پذیرفته و با افزایش سطح مهارت و تحصیلات از طریق نظام ترفیع و ارتقاء شغلی گام موثری در ارتقاء کمی و کیفی شرکت برداشته شود.

وی افزود: به زودی به منظور شفاف سازی احکام صادره و سهولت و سرعت بخشیدن به امور، بهبود فرایندهای کاری، صرفه جویی در وقت و هزینه “سامانه مشاهده احکام کارگزینی راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته و حقوق و مزایا و احکام بدون مراجعه حضوری به کارگزینی از طریق پیام کوتاه به اطلاع همکاران در مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.