تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 تیر 1398 - 7:33
کد خبر : 522

اعزام قطار گردشگری تبریز مراغه و بالعکس همزمان با روز قلم

اعزام قطار گردشگری تبریز مراغه و بالعکس همزمان با روز قلم

فصل تدوین -مدیر کل راه آهن آذربایجان از اعزام قطار گردشگری تبریز مراغه و بالعکس خبر داد. به گزارش خبرنگار ما ؛شاپور ارصلانی تصریح کرد: همزمان با روز قلم و به منظور تجلیل از اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی ، قطار گردشگری یک روزه تبریز- مراغه و بالعکس ویژه خبرنگاران و مسئولین مطبوعات، خبرگزاری ها

فصل تدوین -مدیر کل راه آهن آذربایجان از اعزام قطار گردشگری تبریز مراغه و بالعکس خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما ؛شاپور ارصلانی تصریح کرد: همزمان با روز قلم و به منظور تجلیل از اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی ، قطار گردشگری یک روزه تبریز- مراغه و بالعکس ویژه خبرنگاران و مسئولین مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری مرکز استان آذربایجان شرقی از سوی اداره کل راه آهن آذربایجان اعزام می گردد .
مدیر کل راه آهن آذربایجان افزود : این قطار با حضور تعداد ۸۰ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان آذربایجان شرقی و با هماهنگی های قبلی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و و گردشگری استان و فرمانداری شهرستان مراغه به منظور بازدید شرکت کنندگان از جاذبه های گردشگری شهرستان مراغه تشکیل و اعزام می شود .
ارصلانی به زمان حرکت این قطار اشاره کرد و گفت: این قطار روز جمعه مورخه ۱۴/ ۴ /۱۳۹۸ ساعت ۷صبح از تبریز حرکت و پس از بازدید از اماکن گردشگری، مذهبی، تفریحی، بازار و روستای گردشگری قشلاق مراغه ، ساعت ۷ عصر همان روز به تبریز مراجعت خواهد کرد .
ارصلانی به تداوم قطار های گردشگری در راستای آشنایی اصحاب رسانه با توانمندی و جاذبه هایی گردشگری ریلی استان اشاره کرد و اعلام کرد : سال گذشته نیز قطار گردشگری تبریز- جلفا و تبریز- رازی برای خبرنگاران و مسئولان رسانه ها جهت بازدید از مناطق نوار مرزی جلفا و رازی تدوین و برگزار شده بود.
ارصلانی به آمادگی این اداره کل برای راه اندازی قطار های گردشگری در راستای توسعه گردشگری ریلی در پنج مسیر تبریز- مراغه، تبریز- جلفا، تبریز- ارومیه، و تبریز- سلماس- رازی و همچنین تبریز – میانه خبر داد و افزود: حوزه استحفاظی ریلی اداره کل راه آهن آذربایجان در مسیر های اعلام شده دارای جاذبه های گردشگری مناسبی برای سفرهای یک روزه شهروندان بوده و می تواند بستر ساز گردشگری ریلی در استان باشد لذا در صورت درخواست آژانس های مسافرتی برای راه اندازی قطار های ویژه در این مسیر ها نهایت همکاری را برای بهره مندی شهروندان محترم از امکانات ریلی به عمل می آوریم .
لازم به ذکر است قطار گردشگری تبریز مراغه و بالعکس با حضور تعداد ۸۰ نفر از اصحاب رسانه های ارتباط جمعی دعوت شده برگزار می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.