تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 5:39
کد خبر : 1010

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی شد

فصل تدوین -طی مراسمی دکترمهدی نظری به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی و از دکتر محمد آقازاده قدردانی شد. به گزارش خبرنگار ما ؛دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم تکریم و معارفه‌ی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: دکتر آقازاده به

فصل تدوین -طی مراسمی دکترمهدی نظری به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز معرفی و از دکتر محمد آقازاده قدردانی شد.
به گزارش خبرنگار ما ؛دکتر محمد حسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم تکریم و معارفه‌ی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، اظهار کرد: دکتر آقازاده به مدت پنج سال در حوزه‌ی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه خدمت کرده است، ما قدردان زحمات او هستیم.
وی افزود: دکتر آقازاده با اخلاق مداری خود در حوزه‌ی دانشجویی جزو همراه ‌ترین معاونان ما بوده و همواره با اخلاق ، دلسوزی و تواضع خود مشکلات دانشجویان را حل و آن‌ها را همراهی کرده است.
وی با بیان این‌که حوزه‌ی فرهنگی و دانشجویی یکی از مشکل‌ترین حوزه‌هاست، افزود: اقدامات انجام شده توسط دکتر آقازاده در حوزه‌ی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تبریز قابل تحسین است، ما در حوزه‌ی فرهنگی علی رغم برخی زواید فرهنگی مشکلی عمیق در حوزه‌ی فرهنگی نداریم.
وی یادآور شد: سال‌های گذشته حوزه‌ی فرهنگی و دانشجویی از مظلوم‌ترین حوزه‌ها بود ولی طی این چند سال بسیار مورد توجه قرار گرفت، از زحمات آقای آقازاده قدردانی می‌کنم و امیدوارم معاون دانشجویی و فرهنگی جدید نیز در حوزه‌ی فرهنگی باعث بهبود وضعیت شوند.
وی با بیان این‌که دانشگاه علوم پزشکی تبریز جزو دانشگاه‌هایی بوده که بیشترین وصول استعدادهای درخشان را داشته است، گفت:
با توجه به این‌که این دانشگاه از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور است، مسئولیت و وظیفه‌ی معاونان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مقابل دانشجویان بسیار سنگین است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.