تاریخ انتشار : جمعه 20 دی 1398 - 13:07
کد خبر : 1690

امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه پژوهش و فناوری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند

امضاء تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه پژوهش و فناوری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند

فصل تدوین- در راستای توسعه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد. به گزارش خبرنگار ما؛  در جریان امضاء این سند همکاری که در محل سالن کنفرانس شرکت آب

فصل تدوین- در راستای توسعه پژوهش و فناوری و ایجاد زمینه برای بهره مندی از ظرفیت ها و توانمندیهای دو طرف، تفاهم نامه همکاری بین شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی و دانشگاه صنعتی سهند امضاء شد.
به گزارش خبرنگار ما؛  در جریان امضاء این سند همکاری که در محل سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی برگزار شد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به نیازهای صنعت و محدودیتهای ایجاد شده در جهت تامین تجهیزات تخصصی خواستار تعامل بیشتر با دانشگاه ها و مراکز علمی استان شده و تاکید نمودند که شرکت آمادگی کامل برای همکاری های همه جانبه بویژه طرح های تحقیقاتی کاربردی با رویکرد حل مشکلات و معضلات صنعت را دارد.
در ادامه دکتر مصطفی قره باغی ریاست دانشگاه صنعتی سهند ضمن تشریح توانمندیها و ظرفیت علمی دانشگاه در بخش های مختلف به انجام پروژه های تحقیقاتی مهم و مشارکت در طرح های عظیم نفتی اشاره نموده و بر آمادگی کامل دانشگاه جهت ارایه فناوری های مورد نیاز صنعت اشاره نمودند.
ایشان همچنین به تعداد ۴۰۰ عنوان طرح تحقیقاتی انجام شده در دانشگاه اشاره نموده و بیان نمودند که ۴۵ مورد از این موارد در حال اجرا می باشد.
سپس دکتر بابالو به تشریح طرح کلینیک تخصصی آب و فاضلاب که در دانشگاه صنعتی سهند راه اندازی شده اشاره نموده و بیان کردند که در این کلینیک طرح ها از زمان اعلام نیازمندی تا معرفی فناوری مورد استفاده صنعت و تبدیل آن به طرح کاربردی پیگیری شده و تلاش بر آن است تا طرح مورد مطلوب صنعت اجرایی گردد.
در پایان تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت آب و فاضلاب استان و دانشگاه صنعتی سهند در حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار امضا شده و مبادله گردید.

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                             

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.