تاریخ انتشار : جمعه 4 بهمن 1398 - 8:16
کد خبر : 1814

تشک نجات قابل حمل فردی به تجهیزات نجات سازمان آتش نشانی تبریز افزوده شد

تشک نجات قابل حمل فردی به تجهیزات نجات سازمان آتش نشانی تبریز افزوده شد

فصل تبریز-یک دستگاه تشک نجات امدادی با قابلیت برپایی سریع و سطح ایمنی بالا برای افراد گرفتار در حادثه، به تجهیزات امدادی سازمان آتش نشانی تبریز افزوده شد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت تکمیل تجهیزات امدادی این سازمان بیان

فصل تبریز-یک دستگاه تشک نجات امدادی با قابلیت برپایی سریع و سطح ایمنی بالا برای افراد گرفتار در حادثه، به تجهیزات امدادی سازمان آتش نشانی تبریز افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛محمد قلیزاده، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت تکمیل تجهیزات امدادی این سازمان بیان کرد:
در راستای ارایه خدمات ایمنی به شهروندان، یک دستگاه تشک نجات امدادی با قابلیت برپایی سریع در صحنه عملیات خریداری و به تجهیزات امدادی سازمان آتش نشانی تبریز افزوده شده که عمده مزیت آن قابلیت حمل و برپایی سریع برای افراد آتش نشان و سطح ایمنی بالا برای افراد گرفتار در حادثه است.
او افزود: از دیگر قابلیت های این تشک نجات، کم وزنی و برپایی آن در کمتر از ۲۰ ثانیه است که همین مزیت، موجب امداد رسانی سریع به شهروند گرفتار می شود.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز یاد آور شد: این ابزار امدادی با دارا بودن چارچوب ستونی پلاستیکی امکان زمین خوردن فرد حادثه دیده را به حداقل می رساند و به دلیل کم عرض بودن، قابل استفاده در معابر باریک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.