تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 13:08
کد خبر : 1915

باید دست آوردهای دولت را منصفانه طرح و به اطلاع عموم برسانیم /گزارش عملکرد مدیرعامل شرکت گاز امیدوارکننده بود

باید دست آوردهای دولت را منصفانه طرح و به اطلاع عموم برسانیم /گزارش عملکرد مدیرعامل شرکت گاز امیدوارکننده بود

فصل تدوین-استاندار آذربایجان شرقی درآیین افتتاح ۱۵۷ طرح و پروژه گازرسانی دراستان گفت: عملکرد شرکت گاز، نشانگر گام های اثربخش در تأمین نیازهای مردم و زیرساخت های استان است وگزارش مهندس توحیدی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانشرقی امیدوارکننده بود . به گزارش خبرنگار ما در تبریز، استاندار در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی در استان به

فصل تدوین-استاندار آذربایجان شرقی درآیین افتتاح ۱۵۷ طرح و پروژه گازرسانی دراستان گفت: عملکرد شرکت گاز، نشانگر گام های اثربخش در تأمین نیازهای مردم و زیرساخت های استان است وگزارش مهندس توحیدی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجانشرقی امیدوارکننده بود .
به گزارش خبرنگار ما در تبریز، استاندار در آیین افتتاح پروژه های گازرسانی در استان به مناسبت ایام ا… دهه مبارک فجر افزود: مقایسه سطح رفاه کنونی مردم و برخورداری از امکاناتی نظیر آب شرب، برق و گاز و… با دوران قبل از انقلاب اسلامی، حاکی از دستاوردهای مهم این نظام دینی و ملّی برای اقشار محروم می باشد.
دکتر پورمحمّدی با اشاره به دسیسه های فتنه گرانه دشمن در هدف قرار دادن مردم سالاری دینی، تصریح کرد: اکنون زمانی است که می بایست به دور از تفرقه و با وفاق ملّی در مقابل استثمار و استعمار قد علم کنیم و با حضور گسترده در صحنه های انقلاب و انعکاس امید و وحدت در بین مردم، تمامی فتنه های دشمن را دفع نماییم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد ؛از همه کسانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارند می خواهم دست آوردهای دولت را منصفانه طرح و به اطلاع عموم برسانند چرا که این دست آوردها در مقایسه با قبل انقلاب به هیچ وجه قابل قیاس نسیت .
وی همچنین متذکر شد :ما منکر کاستی ها و مشکلات نیستیم اما این مشکلات باید ریشه یابی شود و علت آن مشخص گردد و همچنین بانیان آن نیز به مردم معرفی گردد
دکتر پورمحمّدی تصریح کرد ؛اگر چه ما در داخل با برخی موارد و مشکلات مواجهیم و  انتقادی هم برآن وارد هست ما اجازه دخالت بیگانگان را در  امورات خود به احدی نمی دهیم .
مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این آیین، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت گاز استان در خدمت رسانی به هم استانی ها گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همزمان با چهل و یکمین سالروز پیروزی این انقلاب شکوهمند، ۱۵۷ پروژه گازرسانی شامل بهره برداری از گاز ۸۵ روستا و ۷ پروژه ایستگاهی و جنبی و همچنین آغاز عملیات اجرایی ۶۵ پروژه گازرسانی روستایی با مجموع اعتباری بالغ بر ۷۹۲ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد روستاهای  استان آذربایجان شرقی در طول خدمت دولت تدبیر و امید از گاز طبیعی بهره مند گردیده اند، تصریح کرد: به رغم تنگناهای اقتصادی موجود و تحریم های ظالمانه، سیاست های ابلاغی دولت، حاکی از عزم و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به صنعت گاز در راستای افزایش بهره مندی مناطق محروم و روستایی دارد که خوشبختانه شرکت گاز استان با اجرای طرح ها و پروژه هایی مورد  تعهد خود درسطح  کشور از جایگاه بالایی برخوردار می باشد.
دکتر توحیدی، همچنین به گازرسانی به بخش های زیرساختی تولید و صنعت اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر بهره مندی مصرف کنندگان شهری و روستایی، هم اکنون ۷۰۰۰ صنعت بزرگ و کوچک و ۱۶۷ جایگاه CNG تحت پوشش گاز طبیعی قرار داشته و با اجرای تعهدات گازرسانی مربوط به مصوبه شورای اقتصاد، سالانه ۵۸ میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه جویی حاصل شده است.
وی همچنین اظهار داشت هر سال به ۳۰۰۰ روستا گاز رسانی شده است و بالغ بر ۵۰ درصد گاز رسانی ها در دولت تدبیر به وقوع پیوسته و ۹۶٫۵ درصدخانوار شهری از نعمت گاز بهرمند گردیده اند.





​   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.