تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 - 11:56
کد خبر : 2409

انتخاب ۲۰ شخصیت نقش آفرین برای تجلیل در سومین همایش ملی زنده نامان تبریز

انتخاب ۲۰ شخصیت نقش آفرین برای تجلیل در سومین همایش ملی زنده نامان تبریز

فصل تدوین-مسئول هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز از انتخاب ۲۰شخصیت نقش آفرین برای تجلیل در این همایش خبر داد. به گزارش خبرنگار ما دکتر،میکائیل جمال پور در این باره اظهار کرد: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محورهای مختلف است و این امر

فصل تدوین-مسئول هیئت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز از انتخاب ۲۰شخصیت نقش آفرین برای تجلیل در این همایش خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما دکتر،میکائیل جمال پور در این باره اظهار کرد: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محورهای مختلف است و این امر به ویژه برای نسل جدید که نیازمند الگوهای توانمند وعینی هستند، ضرورت بیشتری می یابد.

جمال پور با اشاره به روند برگزاری جلسات گفت: از زمان تصویب و آغاز روند اجرایی سومین همایش ملی زنده نامان تبریز تا کنون، ۱۶ جلسه هیات عالی انتخاب برگزار شده است که پس از معرفی ۶۵ نفر به دبیرخانه همایش از طریق ادارات وسازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی ، جلسات هیات عالی انتخاب با کمال دقت در حال پیشبرد امور برای حصول نتیجه مطلوب است.

وی افزود: در جلسات و نشست های مستمر هیات عالی انتخاب ، تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص های تعیین شده همایش مورد بررسی و رای گیری قرا گرفته اند که در نهایت ۲۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب زنده مان، جهت تجلیل انتخاب خواهند شد.

مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز افزود: روند انتخاب زنده نامان با هم اندیشی صاحب نظران و تجمیع نظرات کارشناسی، روشی بسیار خوب محسوب می شود و امیدواریم ثمره خوبی هم به بار بیاورد.

وی افزود: این جلسات تا ۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن لیست نهایی تقدیم مراجع مربوطه خواهد شد .

در این جلسه اعضای هیات عالی انتخاب با بررسی‌های لازم نکته نظرات خود را در خصوص ۹ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی زنده نامان بیان کردند.

این همایش ملی بنا دارد که از بین همه ی فعالان و برجستگان حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی ، ورزشی و …. که در قید حیات هستند، چهره های برگزیده را مشخص و از آنها تجلیل بعمل آورد.

ضمنا در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با اجرای برنامه‌های حضوری، سومین همایش ملی زنده نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز وسالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.