تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 20:28
کد خبر : 2532

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر؛همت والای مدیران برای نشر فرهنگ و پیام غدیرلازم و ضروری است

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر؛همت والای مدیران برای نشر فرهنگ و پیام غدیرلازم و ضروری است

مهر تبریز-دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در جلسه با مدیران اقشار بسیج و همچنین مسئولین اجرایی بزرگداشت علامه امینی در سراب گفت: وظیفه و رسالتی که نبی مکرم اسلام در روز غدیر بر عهده ما گذاشته است با لبیک به فرمان حضرت ‌‌”فلیبلغ الحاضر الغائب” بایستی نتیجه اش زدودن غبار از چهره مظلومیت حضرت

مهر تبریز-دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در جلسه با مدیران اقشار بسیج و همچنین مسئولین اجرایی بزرگداشت علامه امینی در سراب گفت: وظیفه و رسالتی که نبی مکرم اسلام در روز غدیر بر عهده ما گذاشته است با لبیک به فرمان حضرت ‌‌”فلیبلغ الحاضر الغائب” بایستی نتیجه اش زدودن غبار از چهره مظلومیت حضرت امیرالمومنین باشد.
حجت الاسلام کاملی فر افزود: ذی الحجه ماه بسیار مهم و مبارکی است که مولود های مبارک و اعیاد قربان و غدیر در این ماه شریف قرار گرفته است و فرصتی مغتنم برای نشر معارف غدیر است .

دبیر اجرایی بنیاد غدیر در این جلسه همچنین از تشکیل و راه اندازی کاروانهای شادی ، ایستگاههای صلواتی ،برگزاری شب شعر ،تقدیر ازخادمان، محققان و نویسنگان غدیری ،برگزاری مسابقات کتابخوانی و حفظ خطبه غدیرخبر داد و افزود ؛صدها عنوان برنامه برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته شده است که تولید محصولات محتوایی غدیر ، تهیه تولید سرود هاو مداحی های ویژه ایام غدیر ، باز سازی واقعه غدیر در فضای باز و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ادارات ارگانها ، نهادها و سازمانها در اطلاع رسانی برنامه های غدیر خبر داد.

حجت الاسلام کاملی فر دبیر بنیاد بین المللی غدیر در جلسه هماهنگی برنامه های غدیر با ادارات و سازمانهای مرتبط تصریح کرد: همت والای مدیران برای نشر فرهنگ و پیام غدیرلازم و ضروری است.
دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر در این جلسه عنوان کرد ؛امروز برخی از گروهها و اشخاص به خاطر بی بصیرتی و عدم عبرت از واقعه غدیر رویکرد خود را عوض کرده اند وبخاطر انحطاط فکری بجای پاسخگویی به مردم از جایگاه ولایت مطالبه گر شده اند .
همه ما وظیفه داریم ضمن کمک به انجام فعالیتهای عمومی مربوط به غدیر ازقبیل برگزاری جشن های عمومی،راه اندازی کاروانهای شادی ، انجام برنامه های فرهنگی تبلیغی هنری با استفاده از فرصت دهه امامت و ولایت به تبیین و تشریح جایگاه ارزشمند ولایت بپردازیم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.