تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 7:03
کد خبر : 28

اجرای بیش از ۱۵۳ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب  در سال ۹۷ در سطح استان آذربایجان شرقی

اجرای بیش از ۱۵۳ کیلومتر لوله گذاری شبکه فاضلاب  در سال ۹۷ در سطح استان آذربایجان شرقی

فصل تدوین-درراستای سالم سازی محیط زیست شهروندان و دفع و تصفیه بهداشتی فاضلاب های خانگی در سال گذشته بیش از ۵۶۸۲۰ فقره انشعابات جدید فاضلاب به متقاضیان در سطح استان واگذار و نصب شده است. مهندس علیرضا ایمانلومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته و باکوشش شبانه روزی پرسنل خدوم

فصل تدوین-درراستای سالم سازی محیط زیست شهروندان و دفع و تصفیه بهداشتی فاضلاب های خانگی در سال گذشته بیش از ۵۶۸۲۰ فقره انشعابات جدید فاضلاب به متقاضیان در سطح استان واگذار و نصب شده است.
مهندس علیرضا ایمانلومدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: در سال گذشته و باکوشش شبانه روزی پرسنل خدوم کارهای ارزنده ای در بخش فاضلاب در شهرهای استان به انجام رسیده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی افزود: این شرکت در پایان سال ۹۷ حدود ۶۶ درصد جمعیت شهری در سطح استان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون ۹۳۷ هزار نفر را تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار داده و با واگذاری  بالغ بر ۵۶۸۲۰ فقره انشعاب جدید فاضلاب  در سال ۹۷ به متقاضیان در سطح استان کل انشعابات فاضلاب با آحاد به ۸۲۶۶۴۷ فقره می رسد که این رقم نسبت به متوسط کشوری رشد قابل توجهی را در استان نشان می دهد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به لوله گذاری شبکه فاضلاب در شهرهایی که شبکه فاضلاب در آنها اجرا می شود گفت : این شرکت تاکنون بیش از ۳۷۰۵ کیلومتر لوله گذاری فاضلاب در سطح استان انجام داده ودر طول سال گذشته نیز بیش از۱۵۳کیلومتر لوله گذاری فاضلاب اجرا نموده است .
وی افزود : در سال ۹۷ بیش از ۸۳ کیلومتر این لوله گذاری در کلان شهر تبریز اجرا شده و درصد جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در تبریز به۷۷ درصد رسیده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.