تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مهر 1399 - 21:22
کد خبر : 2822

۴۴۰۰۰ نفرآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش توسط پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین گلدیس

۴۴۰۰۰ نفرآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش توسط پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین گلدیس

آرمان تبریز-رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه متشکل از کارشناسان نواحی پنج گانه آموزش و پرورش استان، همزمان با ۱۲ مهرماه  ازموسسه گلدیس بازدید به عمل آوردند . دکتر نادر فکورنیا، در این بازدید با اشاره به عملکرد موفق آمیز این مجموعه گفت ؛«عملکرد

آرمان تبریز-رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه متشکل از کارشناسان نواحی پنج گانه آموزش و پرورش استان، همزمان با ۱۲ مهرماه  ازموسسه گلدیس بازدید به عمل آوردند .
دکتر نادر فکورنیا، در این بازدید با اشاره به عملکرد موفق آمیز این مجموعه گفت ؛«عملکرد و فعالیت های گلدیس فراتر از انتظارمان بود.
وی افزود:از ابتدای حضورم در اداره کل آموزش و پرورش استان، به اتفاق همکاران در صدد انجام اقداماتی در راستای افزایش سطح زبان انگلیسی دانش آموزان بوده ایم و اینک می توان اذعان داشت گلدیس تاثیرگذار ترین موسسه آموزشی در راستای افزایش سطح زبان انگلیسی دانش آموزان بوده و عملکرد آن قابل تحسین هست.

به همت مدیریت گلدیس یک زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده برگشت

در ادامه این بازدید ؛مدیرعامل آموزشگاه های زبان های خارجی گلدیس، هم ضمن تقدیر از حضور و بازدید مسولان آموزش و پرورش استان از مجموعه گلدیس  طی سخنانی گفت:ما نیز این حضور را به فال نیک گرفته و به میمنت حضور دکتر فکورنیا و هیئت همراه، با اتکا به وظایف انسانی و همنوع دوستی خود، کمک هزینه آزادی یک زندانی جرایم غیر عمد را از طریق ستاد دیه استان آذربایجان شرقی پرداخت کردیم.

دکتر هما رفیعیان با اشاره به فعالیت ها و افتخارات چندین ساله گلدیس و اقدامات طلایی آن در دوران سخت شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت:«پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین گلدیس با توجه به بروزترین اصول محیط آموزشی آنلاین مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده است»و ارایه خدمات می نماید.


وی درتوصیف افتخارات و کیفیت کار گلدیس افزود:””مدیریت یک سازمان، یک علم و مهارت است، تنها دانش زبانی برای اداره یک سازمان بزرگ کافی نیست و تنها با وجود تیمی متخصص، حرفه ای و آموزش دیده، امکان پذیر است.
رفعیان خاطر نشان شد ؛گلدیس با بیش از ربع قرن تجربه، اولین موسسه ای است که موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001-2000) از سال ۸۲ شده است و همچنین اولین موسسه آموزشی زبان های خارجی است که توانست سیستم آموزشی مختص خود را طراحی و ابداع کند».

مدیر عامل آموزشگاه های زبان های خارجی گلدیس،ادامه داد:گلدیس در طول چند دهه فعالیت آموزشی موفق به امضای تفاهم نامه و اخذ نمایندگی از مراکز ملی و بین المللی مانند دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه آنکارا، British Council ، IDP وTrinity College شده و اقداماتی همچون اعزام تیم های آموزشی خود برای اخذ مدارک بین المللی آموزش زبان مانند CELTA و DELTA را در کارنامه خود دارد». دکتر رفیعیان در پایان خاطرنشان کرد:«گلدیس آماده ارائه پلتفرم خود جهت استفاده کلیه ادارات و مراکز آموزشی می باشد.

 گلدیس یکی از موسسه برتر آموزش زبان های خارجی در سطح کشور است

رئیس شورای هماهنگی موسسات و مدارس غیردولتی استان آذربایجان شرقی، با بیان اقدامات و افتخارات گلدیس در حوزه آموزش زبان های خارجی گفت:«با توجه به کیفیت آموزشی و اقدامات انجام شده در این زمینه، می توان گفت اگر در کشور پنچ موسسه برتر آموزش زبان های خارجی باشد، قطعا گلدیس یکی از آنهاست».
پدرام در ادامه ضمن مطلع شدن از فعالیت های خیریه گلدیس اظهار داشت:«اقدامات خاندان رفیعیان در راستای خدمت به مردم، زبانزد خاص و عام بوده و هست .

آموزش ۳۲ ساعته ۴۴۰۰۰ نفری اداره برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در پلتفرم آموزش آنلاین گلدیس

رئیس اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان آذربایجان شرقی، ضمن مشاهده و بررسی پلتفرم اختصاصی آموزش آنلاین گلدیس گفت:«گلدیس جزو موسسات مجوز داری است که صلاحیت برگزاری این دوره ها را دارد».

دکتر سید حسین موسوی، در پایان اعلام داشت:آموزش ۳۲ ساعته کارکنان اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی استان، با حضور ۴۴۰۰۰ نفر از طریق پلتفرم آموزش آنلاین گلدیس انجام خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.