تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 0:25
کد خبر : 2928

حضور۶۴ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق کشور

حضور۶۴ اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مانور سراسری تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع برق کشور

فصل تدوین-شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با به کارگیری ۶۴ اکیپ عملیاتی مرکب از ۲۴۰ نفر، در مانور تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق سراسر کشور که پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در حال برگزاری است، حضوری فعال دارد. در مراسم آغاز بکار این مانور سراسری که به صورت ارتباط

فصل تدوین-شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی با به کارگیری ۶۴ اکیپ عملیاتی مرکب از ۲۴۰ نفر، در مانور تعمیرات شبکه های فرسوده توزیع نیروی برق سراسر کشور که پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ آبان ماه در حال برگزاری است، حضوری فعال دارد.
در مراسم آغاز بکار این مانور سراسری که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی از ۳۹ شرکت توزیع نیروی برق کشور برگزار شد، مدیران عامل شرکت‌ها به ارائه گزارش اولیه از آغاز این مانور در استانها و فعالیت اکیپ‌های عملیاتی و تعمیراتی پرداختند.
مهندس اکبر فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مراسم آغاز به کار این مانور طی گزارشی با اشاره به شروع به کار ۶۴ اکیپ عملیاتی خط گرم و سرد در شهرستان‌های اهر، هشترود، بناب و صوفیان، مهمترین اهداف شرکت در این مانور را به شرح ذیل اعلام نمود:

– اصلاح، بهینه سازی و تعمیرات فیدر های پر عارضه با اولویت افزایش قدرت عایقی شبکه و مقاوم‌سازی اتصالات و نصب کاورهای عایقی، تعویض مقره های معیوب شناسایی شده با تجهیزات پایش آلتراسونیک و ترموویژن به طول ۳۶ کیلومتر.

– اصلاح ، بهینه سازی و سرویس و تعمیرات شبکه فشار ضعیف و روشنایی معابر به طول ۹ کیلومتر.

– تبدیل شبکه‌های سیمهای مسی به کابل خودنگهدار به طول یک کیلومتر.

– رفع کانونهای خطر به تعداد ۳۲۰ مورد.

– جابجایی ۲۵ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف.

– اصلاح ۲۴۵ فقره انشعاب.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی همچنین اظهار داشت که طی هفته‌های اخیر همکاران این شرکت با استفاده از تجهیزات پایش شبکه، اقدام به بازدید و شناسایی تجهیزات معیوب و شناسایی نقاط خطرآفرین در سطح استان اقدام نموده اند و تاکنون ۶ مانور در قالب طرح ضربتی در پنجشنبه‌های آخر هر ماه انجام شده است.
وی در پایان، استفاده از ابزارهای نوین در تعمیرات شبکه‌های فرسوده را از ویژگی‌های این مانور در شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی ذکر کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.