تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 - 13:30
کد خبر : 3343

فرمانده انتظامی شهرستان بناب:دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۲ فقره سرقت در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب:دستگیری سارق حرفه‌ای با ۳۲ فقره سرقت در بناب

فصل تدوین- فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اموال دولتی، لوازم داخل خودرو و خانه باغ با ۳۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛سرهنگ سهراب شفقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال دولتی و لوازم داخل خودرو و خانه باغ در این

فصل تدوین- فرمانده انتظامی بناب از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای اموال دولتی، لوازم داخل خودرو و خانه باغ با ۳۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز ؛سرهنگ سهراب شفقی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال دولتی و لوازم داخل خودرو و خانه باغ در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ شفقی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲۴ فقره سرقت اموال دولتی شامل (۱۱ فقره تابلو علائم اداره راه، ۵ فقره تیر سیم تلفن اداره مخابرات، ۳ فقره درب آهنی فاضلاب، ۳ فقره سیم برق اداره برق و ۲ فقره پیج مهره و تخته‌های ریل راه آهن) و ۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو و ۶ فقره سرقت از خانه

باغ‌ها اقرار کرد.

وی اضافه کرد: مال‌باختگان برای شناسایی اموال خود به کلانتری ۱۲ بناب مراجعه کنند و صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.