تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 15:54
کد خبر : 3349

دریافت گواهینامه سه ستاره مدیریت دانشی KM4d توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

دریافت گواهینامه سه ستاره مدیریت دانشی KM4d توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، چهارمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت دانش KM4D با رویکرد سرآمدی سرمایه انسانی فناور باهمکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش وبا حضور جمعی از اساتید و خبرگان این حوزه سه‌شنبه بیستم مهرماه ۱۴۰۰ در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در این کنفرانس مباحث مختلف در ارتباط

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، چهارمین دوره کنفرانس بین المللی مدیریت دانش KM4D با رویکرد سرآمدی سرمایه انسانی فناور باهمکاری انجمن مدیریت ایران و انجمن مدیریت دانش اتریش وبا حضور جمعی از اساتید و خبرگان این حوزه سه‌شنبه بیستم مهرماه ۱۴۰۰ در محل دانشگاه خاتم برگزار شد. در این کنفرانس مباحث مختلف در ارتباط با موضوع مدیریت دانش توسط سخنرانان داخلی و خارجی ارائه شد.
آخرین بخش این رویداد مربوط به اهدای جوایز حاصل از ارزیابی شرکت‌ها و سازمانهای حاضر در این دوره از جایزه بود که در راستای توجه جدی مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی به این حوزه و ارزیابی صورت گرفته از طرف انجمن مدیریت ایران شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در اولین تجربه حضور در جایزه، موفق به دریافت گواهی نامه سه ستاره از طرف انجمن مدیریت ایران گردید.
مدل مدیریت دانش KM4D در ۶ محور: رهبری و فرهنگ سازمانی ، چرخه دانش ، سرمایه دانشی، فرایندها ، توسعه پایدار و یادگیری و نوآوری توسط انجمن مدیریت ایران طراحی شده و شامل ۱۰۰۰ امتیاز می باشد و هدف از آن هدایت سازمان‌ها در مسیری است که به طور پایدار و نظام‌مند از تجربیات، نوآوری‌ها و سرمایه‌های فکری خود به طور موثر استفاده نموده و در نهایت خلق ارزش مبتنی بر دانش برای سازمان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.